Merhaba kızlar benim bebeğim doğduğundan beri ayakya kucakta carsafta sallanırdı şimdi de beşiğe alıştı ,beşik benim için tabi ki daha konforlu ama şimdi de hiçbir yere gidemiyorum beşiksiz ,bu durumda olup kendi kendine uyutabilen var mı acaba ? Ya da farklı ne yapabilirim ?Şu an 7 ayı geçtik