23 günlüğüz ailecek hasta olduk bende dahil farkeder etmez maskeyle yaklaştım bebeğime hata odada bile maskeyle yattım bugün öksürük hapşığı artttı acile görürdüm üşütmüş dedi biraz çok kötüyüm kızlar vicdandan ölüyorum koruyamadı bebeğimi o kadar dikkat etmeme rağmen odasında çıkıp salona bile gitmedik 😭 pazartesi kendi doktoruna götürecem bakım ne dicek 😭😩😩😩😩