Arkadaşlar merhaba oğlum bugün 9 aylık oldu ve yaklaşık 5 aydır çok az çiş yapıyo yani şöle diyim günde 2 defa bez değişsek yeter yani öle az kaka günde 1 kez yapar o hariç neden böle suyunu da veririm ama çiş yok gibi geceden sabaha sanki 2 3 defa çiş yapıyo öle doktora götürdüm idrar tahlili yaptı bişey cıkmadı neden böle mamayı cok azalttı günde 4 defa veeiyorum ama 90 cc anca içiyo ondanmı acaba bilemedim ki napmam lazım😔uzun oldu kusura bakmayın 😔