Sezaryen sonrası bende yasadım once hemoroid gibi afedersiniz meme yapmıstı doğumdan önce. Ama doğum sonrası makat catlagına dönüştü. Çok agrılıydı. 8 ay oldu yüzde 70-80 azaldı diyebilirim ama zorlarsam sanki yine yaşayacak gibi hissediyorum. 1 ay her sabah aç karnına zeytinyagı içtim 1 yemek kasıgı. Sabah aksam sıcak suya bebek varken oturmak zor geldi bana müsaitlik anlarmda sıcak su tuttum kasları gevseterek. Ve aksam yatmadan bir pamuga sarıkantaron döküp fazla fazla makat bölgesine koydum sabaha kadar kalıyordu. 2. Haftasında büyük oranda geçmeye baslamıstı. Tavsiyem. Ve hanımlar nolursa olsun kabız olmamaya calısın cünkü hep basa sarıyor öyle olunca tedavi