Kızlar merhaba bebeğim 1.5 aylık oldu artk birkaç gündür iştahsız gibi geldi bana ve düzensiz besleniyor sma kullanıyordk bebelac gold deneyelm dedik sanki mamasınıda iştahlı içmiyor gibi geliyor mama yapıyorm yarısını içiyor borakıyor yarım saaf 1 saat snra kalanını içiyor meme emiyor fln düzensz beslenşyor varmı bbm gibi olan anneler🙈