3 aylık 10 günlük bebeğim son bir haftadır memeyi emmeyi reddediyor özellikle de gündüz gece uykulu iken ya da sabah saatlerinde emiyor. Desem aç değil ya da gazı var ama biberonu verdiğimde içiyor. Eskiden memeden ayrılmazdı uyurdu şimdi bir anda noldu anlamadım. sağarak vermeye devam etsem tamamen bırakacak diye korkuyorum bide sağarak sanki yettiremem. nedenini tam anlayamadım, süt gelmiyor desem sıktığımda ince ince fışkırır gibi geliyor, sütüm çok desem sağdığjm da oyle sütüm yok fazla yetecek kadar.. sizlerden bu durumu yaşayan ve bana yardımcı olabilecek var mı şimdiden teşekkürler ☺️ bazende bir çekip bırakıp etrafına bakıyor sanki oyun gibi..