Arkadaşlar Yasmin kullanıyordum yan etkilerinden dolayı drosperaya geçtim 28 dozluk ilaç ..bugün ilk dozunu alacaktım ki hap elimden düştü 🤦🤦🤦bulamıyorum böyle durumda yarın ikinci haptan mi devam etmeliyim yoksa şimdi ikinci haptan mi başlamalıyım bilgisi olan varsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler