Zeytin_cekirdegi Arkadaşlar oğlunun saçını uzatanlar varsa lütfen nasıl yaptığınızı açıklar mısınız?benim oğlumn saçları sarı ve ben şimdiye dek hiç kestrmedim ense bayağı uzadı boynunu kapatıyo.önlerde kısa eşit uzunlıktaa değil.nasıl güzel bi biçim verdirip uzatmalıyım?yardım lütfen🌹
Minikkediiiy Zeytin_cekirdegi Canım bilgim yok üstte kalsinn. Benim oğlumda kumral saçları uzun ben bağlıyorum artık 11 aylık olduk babası 1 yaşına girince komple kesicem diyo çıldırıyorum kesmek istemiyorum çocuk gelişmez diyo
Zeytin_cekirdegi Minikkediiiy ya evet gelişmez diokar ama bilmiotum bende kıyamıyırum bnm oğlmda 12 aylık nasıl kıyayım
ozgurunannesi Minikkediiiy İlk duyduğumda bana da saçma gelmişti saç uzun olunca gelişmez cümlesi. Benim oğlumun saçları da omuzlarina geliyordu. 1 yaşında kestirdik. Belki şaka gibi gelecek ama o ay boyu daha başka uzadı. Gelişimi çok daha farkli hale girdi. Çok iyi oldu. Geri hemen uzuyor saçları zaten.🤭
Burcc Oğlumun saçları uzun. Hem boyu hemde kilosu persentil tablosunda 90 üzeri çıkıyor. Saçı ve tırnağı besleyen vitamin farklı, bebeğim gelişimini etkileyen vitaminler ayrı. Bence alakalı değil pek.