homosapiens her gün aynı saatlerde durmadan ağlıyorsa gazdır koliktir maalesef. öyle ağlamaların bir sebebi olmuyor çaresizce geçmesini bekliyorsunuz. yani biz öyleydik asla uyutamazdık delirirdi çocuk resmen mosmor olurdu ağlamaktan. battaniyede sallayıp sakinleştirirdik zar zor. 45dk ayağımda salladığımı bilirim. yani gaz damlası ve probiyotik damla kullanabilirsiniz biz kullandık iyi geldi doktorunuza danışın isterseniz. banyo masaj uyuturken kundak falan yapın bunlar iyi geliyor bir nebze.