[silindi] Kızlar 11 aylık bebeğim var 1 haftadır aşırı sınırlı aşırı ağlayan bir bebeğe dönüştü. Ama görün bi ya öyle bi ağlıyor ki istediği olmayınca olana kadar nefesi kesilene kadar cigiriyor. Bekliyorum ne zaman susucak diye inanain abartmıyorum 10 dk çok rahat cigirarak ağlıyor. Sebebi nedir bu ayda boule bisey başına gelen var mı
Pamuguum [silindi] bizde de var agliyor ayni sey mi bilmiyorum . Ozellikle aksam oldu mu ve uykusu geldi mi istegi oldu mu agliyor . Hemen kucaga gelmek istiyor
Busra812 [silindi] beeen 🤚 ama sebebini bende bilmiyorum birde hasta sesi tamamen kısıldı sürekli çığlık çığlığa ağlamasıda cabası
Dadam İnatlaşma canım, nerdeyse yaşına girecek, geçip gidecek bir dönemdir diye düşünüyorum, şimdi böyle ben büyüdüm havalarına falan giriyolarmış, inatlaşırsan kalıcı olabilir alttan al napalım 🤦🏻♀️
[silindi] Dadam inatlaşma değil.aslinda ama bekliyorum susmasini kucağıma almamaya çalışıyorum ama kucağa aldirana kadar çığlık atıyor hiç susmuyor aksine daha da sesini yükseltiyor. Birde kucağıma geldiğinde alkış yapıyor yalandan ağlıyor farkındayım ama susturamıyorum
[silindi] Şuan bile uykusundan çığlık atarak uyandı emzigi versem bile susmadı ama görün sanki uyanık da çığlık atıyor gibi
Cnmmltm Canm bunlar bi dönem bikac zman böyle sürüyor inanki aylarca devam edebiliyor inan aglamaktan sesi kısılırdı gereksiz yere ama diş dönemindeyse onun da etkisi oluyor daha da hırcın oluyorlar