Sleepwalker Merhaba hanımalar bebeğim 2 aylık normalde kusmazdı ama bu aralar emziriyorum sonra hemen çıkarıyor kesik kesik kusmuğu da korkuyorum üşüttu de mi böyle oluyor bilen var mı niye böyle oluyor üzülüyorum 😔😷
Morfrenk Sleepwalker kesik kusmuk dediğiniz bebeğin midesi güzel sindirim yapıyor demek ki bu iyi bir şey🌼