Azzz herşeyinden çok memnunum bende olmuyor manevraları süper ıkıncı cocugumu büyütüyorum içinde bazen yolda büyüğün elini tutarken küçüğünde arabasını tek el sürüyorum bukadar olur o koca araba ve içinde bebek mis gibi kayıp gidiyor chicco hangi ülkenin marksı bilmiyorum benim puset çıngıraklı müzikli titreşimli ana kucagı falan hepsi o marka aslında istemezdim vatanıma ait bir markayı kullanmak daha mükemmel. Aslında hata yapıyorum vesselam ...