Cansupoyraz24 Oğlum 3 ay karma asısını oldu aradan bir ay geçti bugün fark ettim kolunda kızarıklık ve yumurta şişlik olmuş ateş vs hiçbirisiyle yok aşı tuttuğu anlamına mı geliyor
Ef24 Cansupoyraz24 bizde de oldu aşıdan 2-2.5 ay sonra da o şişlik ve kızarıklığın içi irin doldu iltihap gibi aktı bu da normal oladabilir olmayadabilir merak etmeyin
Cansupoyraz24 Çok pardon ben yanlış yazdım zaman geçti suan 3 ay 24 günlük oğlum bugün görünce çok korktum