mom0989 19 ay önce doğum yaptım 52 günlükken kızım acil ameliyata alındım. Şimdi 5 haftalık gebeyim safra kesesi olmadan şişkinlik hazımsızlık ya da mide ağrısı vs yaşayan var mı ?
Pixel mom0989 inşallah hiçir sıkıntı olmadan çok rahat ve mutlu bir hamilelik geçirirsiniz. Bilgim yok konu ile malesef ama post üstte kalsın 🌸
Mom091 mom0989 benimde yok safra kesem. Hiçbir sorun yaşamadım. Son aylarda mide yanması oldu biraz. O da hemen hemen her gebede oluyor zaten☺️
mom0989 [silindi] alındıktan sonra ben de çok rahat ettim çok kötü sancı çekiyordum ama hamilelikte sorun Yaşar mıyım diye merak etmiştim
AloneMom mom0989 benim halamın kızıda oldu sarfa kesesi alındı.sonra hamilede kaldı hiç sorun yaşamadı
Lorien mom0989 benim de safra kesem yok. Normalde sürekli mide bulantısı kusma sorunum vardı ama inanır mısın hamilelikte mideyle ilgili hiç bir sıkıntı yaşamadım.
mom0989 Lorien 😀😀 ben de öyleyim. Yani kızımı 6 haftalıkken öğrenmiştim öncesin de migrenim tutuyordu mide bulantısı tiksinme oluyordu ama şuan nazar değmesin 🧿 hamile değilim gibi 😀🙄
Kahveliseker mom0989 bende ameliyattan sonra hamile kaldim. az yagli yediğiniz surece sorun olmaz yoksa yanma yapiyor.
Zehra-13 mom0989 benim yoktu hamileyken. Hiçbir bulantım, mide rahatsızlığım olmadı. O açıdan çok rahat geçirdim. Sizin de öyle olur umarım
Prensesannesi38 mom0989 canım bir sorum olacak gebeliğini evde kendin test yaparak mı öğrendin ? Kan testinde mi öğrendin ya regl geciktide aklımda sorular var 🤷♀️
mom0989 Prensesannesi38 önce gittim eczaneden test aldım renglime 2 gün vardı ve hemen çift çizgi çıktı gittim kan verdim o gün 335 çıktı 4 haftalık hamileydim canım