Arkadaşlar bebeğim 6 aylık bir haftadır burnu akıyordu ara ara hapşırıyordu üşüttü galiba ilk defa bugun gözleri çapaklanmaya başladı kıpkırmızı oldu hastaneye getirdik uyudu arabada yavrum muayenenettiremeden geri geldik napsam ki sizlere danısıyım dedim