Merhaba güzel anneler,
4 ½ aylık oğlum yaklaşık 6 gün önce krup hastalığına yakalandı. Doktora götürdük tabiki çünkü çok zor nefes alıyordu. Doktorumuz fitil yazdı ve bol temiz hava önerdi. Hepsini yaptım hergün de temiz havaya çıkarıyorum. Fakat daha geçmedi malesef. Şu an o hırlama sesi gitti ama şimdi de bebeğimin sesi kısık hafiften balgam atıyor. Böyle bir şey başına gelen var mı?