Anneciikk Sezeryan yaptım ama doktorum normal doğum taraftarı bir doktor. Her sorunuza anında cevap verir. Gece gündüz ulaşabilirsiniz. Sıcak kanlı, cana yakın bir doktor. Kendinizi çok rahat hissedersiniz. Elide çok hafif ☺️☺️
(2 sezeryan doğum yaptım. Şimdi ki aklım olsa normal doğum yapardım. )