Bende öncesinde zeytinyağı sürüp bekletip tarıyodum ama o şekilde anlık işe yaradı ve tamamen geçmedi sonra mustelanın konak şampuanını aldım duşta önce saçını ıslatıp şampuanı sürüyordum masaj yapıp bekletiyodum tüm vücüdunu yıkayana kadar duştan sonrada tarıyodum hergün duşta düzenli kullandım 1 haftada konak falan hiçbişey kalmadı ama mesala bazen hergün yılayamadım 3. Günde konak tekrar oluştu yani düzenli kullanım şart. Bebeğim 4 aylık oldu hala kullanıyorum