1 aylıktan beri kullanıyorum ben de. Oğlum yüzüstü uyudu için prima dahil hepsi sızıyordu. Minies candır 🤓 külot bez kullanacağım demişsiniz benim deneyimime göre aynı numara külot bezlerin kalıbı daha büyük cırt beze göre. Ancak külot bezin orta kısmı daha ince geliyor bana cırt beze göre o yüzden cırt tercih ediyorum. Doku olarak çok yumuşak ve toplanmıyor. Yeni paketlerde artık gösterge de var sanırım. Zaten uygun fiyatlı alıp denemenizi tavsiye ederim 👍🏻