Aysealprsln Kizlar bebegimin ayak bas parmağında tirnak batmasi var basina gelen oldumu böyle bir durum napmam.lazim.acil cevap
ismilazimdegil Aysealprsln Bizde sürekli oluyor. Doktor bir krem vermişti ama adını hatırlamıyorum çok işe yaramadı zaten.Tırnağını keserken uzun tutun ve düz kesin.
dontsleppyunhappy Aysealprsln ayyy o bizde de cok oldu, iltihap topluyordu, krem verdi antibiyotikli geçti. Eğer istersen adını yazarım kalkıp bakmam lazım. Yuvarlak kesme bide tırnagını canım.
YasemiNYagmur1 Aysealprsln bi kere benim kızım da da oldu da düz kesin çok içten kesmeyin oval kesmeyin. Deri kendini yenileyerek geçti bişey kullanmadım uzandıktan sonra doğru kesince düzeldi
Busra812 Aysealprsln benimde kızımda var canım doktor bacoderm diye bir krem verdi üç kez kullanımda çok fark etti tamamen geçmedi ama yok gibi bişey yani