YasemiNYagmur1 yani bence bebeğin karakteri de bu konuda bir kriter. Mesela yeğenim normalde çok hareketlidir koltuk tepelerinde falan gezer ama yemek yerken hic kalkmaz o sofradan doyana kadar. Ama benimki.. 1 lokma alıp 3 oda gezer gelir o mama sandalyesi olmasa. İyi ki almışım dediklerimin demirbaşı resmen. Bi de şuan küçük 1 yaşına falan geldiğinde ona sığmayacak bende de var. Ama masaya da küçük gelecek. Tabi masaya sizle beraber oturuyorsa. Mesela yese de yemese de biz yemek yerken mama sandalyesinde oturuyor bizle beraber sofrada vakit geçiriyor