Bebeğim 2 ay 17 günlük 3 ocak doğumlu. Bu saatten sonra kolik olur mu, 🙄 kolik ne demek tam onu da bilmiyorum ama 🤦♀️ son 3 4 gündür akşam 7 gibi başlayıp 11 e kadar ağlıyor. Sebebini bilmiyorum altı temiz karnı tok ama ağlıyor biraz susuyor geri başlıyor sonra 🤦♀️ gazını çıkardığını duydum bugün kakasını da 3 4 kez yaptı. Geceleri saat başı uyanır oldu solucan gibi kıvrılıyor Kolik mi benim bebeğim 🤷♀️