Edzhn Memede uykuya geçmeye alıştı, emzik gibi kullanıyor artık. Emzik olarak philips avent denedim nadir alıyor genelde öğürüyor. Bebeğe göre değişir ama sizinkiler neyi beğendi, nasıl tutturdunuz?
4bilge12 Edzhn önce damaklı denedik beğenmedi. Sonra oioi aldık. Her zaman olmasa da canı isteyince veya uyuyacağı zaman emiyor.
41esra Edzhn yok yani gün içerisinde de alıyor kırkında vermiştim tuttu çocuktan çocuğa tutuyor zorla da versen almıyor bazıları damaksız kullanıyoruz hatta kızım 7 aylık ama 6-12 ay olanlardan bütün markalardan aldım sevmedi almıyor sadece Nuk 0-6 ay olanı alıyor
siradancinkopil İlk bibs vermiştim bir süre aldı ama sonra istememeye başladı genelde öğürüyordu 1,5 aylıkken avent ultra air aldım direkt tuttu. Emzik tutmadığı zamanlarda 45 dk. emzirdiğimi bilirim yani emzik benim kurtarıcım oldu