Nurcan03 gece sık emdiği için acikmama durumunu hiç düşünmedim aklıma da gelmedi açıkçası, mantıklı olabilir. Herhalde bizim de yakındır reddetmesi. Kahvaltı yapmadığı için 30 dakika sonra yoğurt veriyorum gronala koyuyorum. Öğlen uykusundan önce çorba iciriyorum. Uyanınca meyve + kuruyemişler , akşam yemeği ve yine ara öğün. Banyo , uyku diye düzenimiz var. Sadece takildigim kısım kahvaltı yapmaması.