Oğluma 3. ayında yaptırdım 2. dozu 5. ayda olacak. Önemli olan 3. ayı geçirmemeniz. Son dozda 6. aydan sonra yapılmıyor diye biliyorum. İsterseniz 2. ay aşılarıyla birlikte yaptırabilirsiniz bir sorun olmuyor. İsterseniz de 3 ve 5. aylarda yaptırabilirsiniz.