mavihuzurkalp ikea al kesinlikle, bebeğin nasıl yiyeceğini asla bilemiyorsun. Benim kız hep kendi yemek istedi ne kaşık kabul etti ne de elimle verebildim. Her şeyi kendi yiyince her yer o kadar kirleniyor ki. O hantal mama sandalyelerini temizlemesi resmen işkence. Tepsiyi sök,altını sil, döşemesini yıka, aman kurusun, leke oldu makinede yıkıcan ne zaman kurur acaba vs. gibi milyon tane derdi var. Tabi evladınız sakin sakin sizin verdiğinizi yiyecekse o zaman evet o büyük sandalyeler çok güzel olabilir 🤷🏼♀️