slmdnr aaaa aynı benim bebeğim 2ay 6 günlük pusetteki yada altına yastık koyunca kafayı kaldıyor sanki oturmak yada kalkmak ister gibi 3.aya girdiğimizden beri böle ama korkuyorum bn bişi olur diye herkez4.ay bitiminde yavaştan oturt dio anlamıyorum 😕