Dkk Mom4775 ben kullanıyorum , herşeyi tarife göre yapmaya çalıştığım için bana büyük yardımcı oluyor.
Sumeyyebaglan Mom4775 her ürüne vergi çıkmıyo ve yeni üyelik açtığınızda gün içinde “kes onu” seçeneğinden kuruş hesabından vergisi olmayan yada 2,3 tl olan ürün alabiliyosunuz yani en azından ben öyle yapabildim baya baya bi şeyler aldım çünkü
Ipegim Mom4775 kayınvalidem almış zamanında kullanmamış bende diyet vs yaparken kalori hesaplıyordum çok işime yaradı markası king 5 kiloya kadar tartıyo
Mom4775 Sumeyyebaglan gerçekten mi ya😬yeni hesap mı açsam çok teşekkürler. Yalnız ben hiç o kadar ucuza bir şey alamadım şimdiye kadar 😩 1 dolar bile olsa malum 🤦🏽♀️
Mom4775 Ipegim bende ucuz yollu bişey aldım aynen diyet için kalori hesaplayacağım umarım yanlış ölçmüyordur kargoda daha🤦🏽♀️
Ipegim Mom4775 pardon canım arnicaymış king yazmışım şimdi baktım da 😏 ben denemiştim marketten ürün aldım birebir gramajı tutuyordu sonra alıştım hatta bu hurma 12 gramdır diorum 13 gr falan çıkıyo yapa yapa elimde alıştı😀