Erenin_annesiiii Hanimlar azı dişim oyulmuş Randevu alsam pandemi hastanesi olduğu için cekmiyorlarmis şuan özel hastaneye de gidecek durumum yok ben napicam ağrıdan mahvoldum 😏😔😔😔
Ziyangil Erenin_annesiiii dişinol diye bir damla var eczanelerde uyuşturuyor hissetmiyorsun geçici bir süreliğine idarelik kullanılabilir
Organikumos Erenin_annesiiii kuzum pandemide olsa yardımcı oluyorlar devlet hastanesinde ama randevu genel muayene sonra ana muayene biraz uzuyor. Emzirmiyorsan apranax aprol bunlar çok iyi kesiyor ben birde majezik ağrı kesici boğaz spreyi sıkıyordum biraz işe yarıyordu. Şuan benimde dolgum düştü 2 gündür çekiyorum bebeği bırakacak kimse yok çevremde dişçiye nasıl gidicem bilmem. Geçmiş olsun kuzum 🙏🏻
Ziyangil Erenin_annesiiii evet bunu duymuştum ama ben geçen gördüm bir eczanede o yüzden söylemiştim herhalde orda var sadece elinde kalmış olanlardan
Erenin_annesiiii Organikumos sağol bacım Allah razı Olsun. Pazartesi alayım ilacı emzirmiyorum inşallah Allahım şifa versin sana da bana da tüm hastalara da 🙏🙏