deren123 Bez konusunda sizin dediğiniz gibi bizim de. Maalesef öyle 4 5 bez olmuyor. Ama doyuyor diye düşünüyorum ben uykusu yerinde huzurlu bi bebis. Doktor da her kontrolde sütümün yeterli olduğunu söylüyor kilo hesabı falan yapıyor. Dediğim gibi zayıf bir bebek. 3 ay 5 günlükken 5700 du kilosu. Hadi zayif diye mama versem pek fark edeceğini sanmıyorum. Gazlı bi bebek olmadi hic. Ama her seferinde degisik biseyden dolayı emmiyor. Suan da mesela etrafı seyderedecem diye emmiyor ne kadar los bi ortamda emzirmeye çalışsam da.