Babymomxx merhaba canım benim kızımda da var bu katılma nöbetinden yanlış hatırlamıyorsam yaklaşık bi 4 5 aylıkken başladı şu an 15 aylık ve canı çok yandığında korktuğunda veya elinden bişey alındığında katılıyor dudak kenarlarından başlayıp yüzü morarıyor ellerini iki yana atıyor ve nefesini tutuyor kendine geldiğinde ise ortalama bi 5 10 dakika rengi kaçıyor ve sakin duruyor😔yüzünü yıkama sarsma yüzüne sakın üfleme doğru bir yöntem değil bunlar düşünsene sen nefes alamazken biri yüzüne üflese iyice tıkanırsın doktorumuz bu şekilde anlatmıştı ben bu durmada yan bi şekilde yatırıyorum ve kendine gelmesini bekliyorum yan yatırmamın sebebi kusarsa eğer ciğerine kusmuğun kaçmasını önlemek ilgisini dağıtmak için oyuncak vb şeyler gösteriyorum dağıtıyorum ilgisini kendine geliyor bu onların elinde değil 5 6 yaşına kadar kaybolur dedi doktorumuz mutlaka tüm kan değerlerine baktır her ihtimale karşı nöroloji ve kardiyolojiye göster bende götürdüm zor bi durum ama korkma sen sakin kal ve dediğim gibi yap en doğru yöntem bu çünkü Allah evlatlarımıza sağlıklı ömür nasip etsin 🙏