Zynpsipahi bizde başlangıçta ek gıdada sorun yaşadık,hatta bazı zamanlar bile oluyo canının istemediği yeni tattığı şeyler özellikle,ben genellikle çok acıktığı durumlarda biraz emziriyorum aradan 1 saat falan geçince öyle yediriyorum yemeğini,sevmediği bişeyi yaptıysam yanında yoğurtla birlikte veriyorum çünkü çok seviyo yoğurdu,ona hayır diyemeyince yemeği de yiyo mecbur 😁siz anladığım kadarıyla gündüzleri çok emziriyosunuz bu yüzden de ek gıda olarak pek bişey yediremiyosunuz,emmeye alışınca da gece sürekli emmek istiyo tabi haliyle,önceliğiniz ek gıdaya alıştırmak olsun sürekli yeni şeyler tattırın hatta verin eline kendi yemeye çalışsın,gece de belli saatlerde emzirin 4 saatte bir mesela,aralarda mutlaka ağlayacak uyumak istemeyecek emmek isteyecektir,bunu açlıktan yapmıyo emin olun,öyle durumlarda kucağınıza kesinlikle almayın sizin kokunuzu çok iyi biliyo hatta kucağınızdayken daha çok hissedip daha çok emmek isteyecektir,yatağında kalsın pışpışlayın uyutmaya çalışın ona yanında olduğunuzu hissettirerek,aslında en sağlıklısı babalardan yardım almak bu konuda ama malum çalışıyo onlarda