Aydenizerdogmus Yatağa koyduğum an yüzünü buruşturup dilini çıkarıyor geviş getiriyor sabahtan beri uyuyamıyor nasıl yatırıyosunuz bebeklerinizi hangi pozisyonda ?? 2 aylık
Gulsen6137 Aydenizerdogmus Canım benim kızımda da reflü var biraz daha büyük olsa yüzüstü yatır derdim rahat ediyorlar ama küçükmüş daha tehlikeli bu zamanlarda..Reflü yatağına yatırabilirsin yoksa altına battaniye vs gibi bir şeyle kafasını biraz yüksekte tutacak şekilde sola doğru yatırabilirsin..sola doğru midesi rahat ediyor ve kusma olasılığı azalıyor geçmiş olsun
Buse-aras1 Aydenizerdogmus emzirdikten sonra yarım saat dik pozisyonda tutuyorum gaz çıkarmadan yatırmıyorum ve yatırırken sola çevirip yatıyorum başını yüksekte tutman gerekiyor ağzı miğdesine geliyor çünkü ondan dolayı kusuyor eğer mama kullanıyorsan reflüye uygun mama Alman kazım yoksa kusması kaçınılmaz geçmiş olsun 😊🙏🏻
yaseminoztrk Aydenizerdogmus benim bebeğim 34 günlük reflü yatağında yüz üstü yatıyorum yanında dururken çok iyi geliyor tavsiye ederim yanında dur sende en azından sen yanındayken biraz uyur çocuk rahat eder
bus1 Aydenizerdogmus benim bebeğim de 3aylik reflusu var reflü yatağında bazen sol tarafına bazen sağ tarafına çeviriyorum her uyumasında değiştiriyorum Bebelac thickener kullanıyoruz doktor önerdi çok iyi geldi kusmalari baya azaldı
Aydenizerdogmus Gulsen6137 yüzüstğ yatırıyor um genelde hsls uyumfı yüz ekşitip geviş getiriyo ilaç olarak ne kullandınız
Aydenizerdogmus Buse-aras1 hepsini denedim uyumadı hals amne sütü alıyor napcam uyuyamıyor çok üzülüyorum 😢
Gulsen6137 Aydenizerdogmus bize doktor toz gaviscon verdi 60 ml suya karıstırıyorum her beslenmeden sonra 10 ml ver dedi bende ayarlayamam diye biberona hazırlıyorum içtikten sonra bakıyorum ne kadar içtiğine..baya rahat etti ve kusmaları azaldı bizde süt alerjisi de var kilo alamıyordu 4 aylıkken ilaca başladık su an 5.5 aylık toparladı çok şükür
Fulyaalinmina Aydenizerdogmus doktorumuzun dediği şey karnına baskı yapmayın ve yüz üstü tutmayın daha çok kusuyorlar sağa veya sola reflü yataginun başımin altına battaniye falan koyup o şekilde köyün bizimde geçmedi ama iyi gelen şeyler bunlar eğer mama yiyorsa thickener kullanıyoruz 2 haftadır şükür ki kusması günde 1-2 ye düştü