Kızım 6 aylık geçenlerde tek göğsünde kırmızı lekeler çıkmıştı ama baya fazlaydı, o günde doktorun önerisiyle kas gevşetici kullandım fakat emzirmeden önce sütü dışarı akıtmam gerekiyordu onu unuttum🤦🏽♀️Ben ona bağladım birkaç gün içinde geçti🤷🏼♀️ Belki de yendiği bir şeyden olmuştur🤷🏼♀️