Kızlar kızım dün 1 yaşına girdi. Şimdi 1 yaş da bal ve süt verilebilir diye biliyorum. Hemen vermeye başladınız mı? Süt kansızlık mı yapıyordu tam olarak bilgim yok ama içmesi çok da İyi değil diye duydum. Yani en azından poğaça kek yaparken kullanabilirim değil mi? Birde bal verdiyseniz nasıl verdiniz ve ölçü olarak ne kadar verdiniz? (3 gün kuralindan sonra)