Prensesss_annesiii Kizlar kizim 17 aylik ayaga kalkiyor onceden adim atardi simdide atmiyor ayaga kaldiriyorum geri oturuyor cok heyrcanliydi hevesliydi onceden simdi yurumuyor
lal82 Prensesss_annesiii yürür yürür acele etme sen.Belki sen görmeden düşmüş ve korkmuştur.Benim oğlumda öyle olmuştu,bir kaç aya yürüdü
Hicranmry Prensesss_annesiii benim.kizim 9 aylık yürümeye başladı o kadar zorki yürüme dönemi şimdi 1 buçuk yaşında koşturuyor hiç oturmuyor hep peşindeyim çok zorlanıyorum bence tadını çıkar canım bu günleri çok ararsın keşke azıcık daha gec yürüseydi diyorum bazen 😃
Hicranmry Prensesss_annesiii benim.kizim 9 aylık yürümeye başladı o kadar zorki yürüme dönemi şimdi 1 buçuk yaşında koşturuyor hiç oturmuyor hep peşindeyim çok zorlanıyorum bence tadını çıkar canım bu günleri çok ararsın keşke azıcık daha gec yürüseydi diyorum bazen 😃
Prensesss_annesiii lal82 insallah canim ben kendimden degilde etraf baskisindan skldim kaynanam her konustugumuzda daha yurumuyormu tembel demesinden skldim artik
Annekeki Prensesss_annesiii tembelse tembel nereye yetisecekmis su annelerin canını bi sıkmasalar olmuyo. Kizim 15 aylik hala kendi istegiyle kalkip yürümez ben kaldirirsam yuruyo ama cok heyecanli. Babamla annem boyle boyle yuruyecek işte ne acelen var kizim diyolar bana kayinvalidem de cok severim ama dusunmeden diyo galiba sürekli benim bildigim bebekler yasina girmeden artik yurume isini hallederlerdi diyo🤷🏻♀️
lal82 Prensesss_annesiii her şeyin bir zamanı var.Bunu söyle onlara…benim oğlum sürünmedi veya emeklemedi bi de düşün yani…
gezentianne Hicranmry kadın yürümemesini stres etmiş siz 9 aylkk yirüdü suan 1.5 yaşında koşuyor diyorsjnhz 🤣 Alttan alltta bilgileri de döşüyorsunuz alemsiniz..
Prensesss_annesiii Hicranmry yeri severmiydi benim kziim kucagimdan hic inmezdi gec yurumesini ina bagliyorum
Hicranmry Prensesss_annesiii bide hiç emeklemedi direk tutundu bı yere önce tutunarak yürüdü sonra tutunmayı da bıraktı
ymn2019 benimkide 14 aylikken yürüdü ama kendi kendine asla oturdugu yerden kalkmiyor 17 aylik suanda biryere tutunup da kalkmaz illa elimizi tutacak ve yattığı yerdende dogrulmaz elimizi tutacak mutlaka, bence zamanlar yaparlar.
gezentianne Prensesss_annesiii 18 aya kadar normal 1 ayınız daha var. Ama 18. ayda da yürümezse dpktorunuz nöroloji ve ortopediye yönlendirecek orada da her sey normalde çocuk psikiyatristine yönlendiriyorlar.
sarpinko esinizle krsi karsiya gecip koltuk altlarindan kaldirip gel gel yapin deneyin bizde cok etkisi oldu bunun.2uc adim dusme tekrar kaldirma derken her gun ilerliyor.18aya kadar normal zaten.bi de dikkat edin dusmesi siddetli olmasin korkablr geri tepebilir.kontrllu sekilde gel gel yapin canm
Arc1993 Prensesss_annesiii 17,5 aylık yürüdü o da zorla🤣 eşimle karşılıklı durduk bize gelsin diye türlü şaklabanlıklar🤣 her gün denedik yürüyene kadar. Adım atmaya başladı ama cocuk ağladı ağlıycak hahah o derece isteksiz🤣 öyle öyle derken şimdi 22 aylık oturmuyor asla
Ozgesma Prensesss_annesiii benimkide 14 aylık yürümüyor koltuklara falan tutunup yürüyor ama normal olarak öyle bi yürümesi yok doktora sormuşdum emeklemek daha kolayına gittiği için yürümek istemeyebilirmiş canım ama zamanla yürğr 20 aylık 21 aylıkken yürüyenler bile varmış
Depresif_polyanna Prensesss_annesiii eşinizle karşılıklı oturun, birbirinize doğru yürütüp yakalayın.yakın mesafeden başlayın, yavaş yavaş arayı açın. Biz öyle yapmıştık.öyle oyun gibi geliyor hoşlarına gidiyor. Kızım 14 aylık yürüdü.