karsiyakalianne Diplomayi kasaptan almis heralde, deli oluyorum boyle doktorlar yuzunden insan guvenini kaybediyor. Ne 4 ayi ne otizimi Allah askina salak adam ben sinirlendim burada. 1-2 yas bile otizimi tespit etmek icin erkenken nasil atip tutmus. O doktoru sikayet edin lutfen, cocuklarimizi kimlere emanet ediyoruz hasbinallah. Uzulmeyin nolur 💐