Herkese iyi akşamlar. İlk çocuğuma 8 aylıkken Kim west metodu ile uyku eğitimi vermiştim. Tabi kardeş olunca her şey bozuldu. Yanında beklememi istiyor. Sabaha karşı da uyanıp anne burda mısın diye beni çağırıyor. Oğluma tekrar başa döneceğim ama önce kızı halletmem lazım 🤦♀️ şimdi ise kızım 7 buçuk aylık. Kim west ile tekrar eğitime başladım. Şuan kapı ile yatak arasındayım ama çok ağlıyor. Sesimle sskinliştirmeye çalışıyorum ama zor sakinleşiyor. Ben şşş pat ile uyutuyordum o yüzden dün yanında durmadan sandalyeyi uzaklaştırdım direk. O yüzden 4-6 gece ki konumdayım. Ve sussun diye Tamam Tamam diyorum bu sesle uyuyor. Nasıl olacak devamında yazacağım. Dün gündüz 2 uyku yapıyor iki uykusu da 1 er saatin üzerindeydi. Gece de 1 kere uyandı sabaha karşı saat 4 te. sandalyedeki konumuma gelip şşş eee tamam diyerek 1 saatte geri uykuya döndürebildim. Gece 11 ile 2.00 3.00 arası toplam 2 kez rüya öğünü veriyorum. Bugün ise ilk uykusu 1.30 saate yakındı. İkinci uykusunda 35. Dk da uyandı kendi tekrar uyudu ama 45. Dk da tekrar uyandı bu kez uyuyamadı 20 dk başında bekledim uyutmaya çalıştım uyumayınca odadan çıkıp tekrar içeri girdim. Perdeleri açıp günaydın dedim. Akşam uykusuna yeni geçti ama ağlayarak. Bakalım neler bekliyor bu gece bizi 🤷♀️