ahsenmomm Kızlar 3 ay öncesine kadar bebeğime süt sağıyordum sonra sağma makinesini geri verdik ve öyle böyle derken daha sağmadım. Şimdi sıkınca baktım damla damla geliyor. Sorum şu elle sağmaya çalışsam sütüm artar mı yoksa bu saatten sonra olmaz mı artık ?
Vera1810 ahsenmomm canım elinle cok zor olur duzenlı ve saatli sagarsan eger tekrar gelir artar. Mochi diye bir gögüs pompası vardı intagram da hep reklamı gördüm bir bak ıstersen
ahsenmomm Vera1810 var canım o bende ama o sütü bol olanlar için uygun. Hali hazırda akan sütü topluyor . Ay bilemedim ya bende ne kadar da bir sağmam gerek acaba
Vera1810 ahsenmomm kuzum inan sagım yapmadım bılmıyorum ama duzenlı ve saatli sagım da baya arttıranlar varmıs. Bide her emzirme sonrası 2 bardak su iç inşallah düzene girer
ahsenmomm Vera1810 evet öyleymiş ama resmen damla damla geliyor o yüzden bi emin olamadım 🤦🏻♀️ Sağol canımcım🥰
heyipekto ahsenmomm Yaaa ben de elektrikli pompa aldım ama gerçekten canım çok acı nasıl Kullanıyorsunuz ben masaj modunu Açmama rağmen çok acıdı gerçekten ilk doğur zamanlarımda göstermiyor olmuştu aynı onun gibi şu an sızlıyor çok kötü oldu ben neyi yanlış yaptım bilmiyorum baby plus tekli elektrikli
Vera1810 ahsenmomm damla damla varsa gelir canım allahın izniyle tamamen gitmemiş zaman alır ama saglık ca gelir tekrar
ahsenmomm heyipekto o markayı bilmiyorum canım ben hastane tipi kullanıyordum hiçte canım acımamıştı . Makineyle alakalı olabilir
Cookanne Bende aynı durumdayım, şimdi pompa kirakayacağım.ilk hafta sağdım sonra sağmadın. Şimdi iki göğüste 20,cc bile gelmiyor toplamda… Ama bebeğim emdiği de hep yutkunma a sesi duyuyorum.
ahsenmomm Cookanne canım ben medela kiraladım çokta memnundum tavsiye ederim. Medela hastane tipi yazarsan internete çıkar mavili sarılı