Bebeğim 1 hafta sonra 3 aylık olacak. Gece uykuları çok kötü. İlk yattıktan sonra 3 saat kesintisiz uyuyor sonrası saat başı kalkıyo. Mecburen bende 11 de gece uykusuna yatırıyorum kendim de uyumak için. Uykusunu geri 9a çekip 2 hafta istikrarlı yapsam düzelir mi sizce 😔 bir de şu malum gündüz uyku düzenine uysam😔