emineveminigi merhaba ben joie chrome kullanıyorum bebeğim 8 aylık çok memnunum, puseti ekstra satılıyor ve hem puset hem otokoltuğu olarak geçiyor o yüzden bebek arabasından arabaya geçişi ve ya tam tersi çok rahatt ve hala pusetini kullanıyorum. Dışarda geziceksek eğer oturtma aparatını kullanıyorum ve bebek arabası tek seferde tek parça halinde kapanıyor yani hem travel hem de kabin boy bir araba ☺️ Parasını çok çok hakediyor aşırı memnunum 👍🏻