Candeqer23 Ceren_ymn kesinlikle doktorlar kullanmayın diyor. Bende kullanmıyorum… yarardan çok zararı var.
Purely Ceren_ymn valla oğlumda büyü çok uzun olduğu için 5.5 aylıkken boyu yetiyordu kullanmaya başladık 10. Aylıkken yürüdü şimdi koşuyor nerdeyse yardımcı olduğunu düşünüyorum yürümeye
mucella_ada Çok zor durumda yardımcı olacak kimse yoksa anne zorlanıyorsa günde 1 saati geçmeyecek şekilde olabilir diyor doktorlar
gulcezerenarslan Ben 6 aydan itibaren kullanmaya basladım şuan 12 aylık ve yürüdüğü için eskisi kadar binmiyor bize bir zararı olmadı aksine yürümesinde yardımcı oldu.
Kubrakayraa Eşim bi heyecanla almış gelmiş. Zor durumda olduğumda koyuyorum 🤷♀️ Gün içerisinde 1 saati geçmiyor
Ballilokmamelmaliturtam Ceren_ymn Erkek çocuğum var hiç kullanmadım ben 13 aylıkken kendisi yürüdü 🤷♀️Doktorlar da tavsiye etmiyor
Demetbulut Ceren_ymn 5 bucuk aylik falandi kulnmaya basladim 9. Ayda yutumeye basladi iki kuzumada kullandim ikiside 9 aylik yurudu
Evooiboo Ceren_ymn ben günlük on dk koydum iki hafta kadar kullandım doktorum kesinlikle koyma tut yürüt bir de zıp zıp alabilirsin dedi şimdi zıp zıpa koyuyorum daha rahat hem de daha mutlu oluyor
Aysealprsln Dedesi almis ogluma gecen daha 5 aylik zaten onlarin hatri icin kabul ettim ama kullanmiyorum hem erken daha hemde tavsiye etmedi doktorum