4 ay 20 günlüğüz az da olsa gece uykularımız vardi en azindan azıcıkta olsa yetiyordu bana ama 3 gündür geceleri cokkkk hareketli uyutuyorum 20 dk sonra kiprasmaya başlıyor kundak yapıyorum ellerini çıkarmak için daha çok hareketleniyor ellerini çıkarıyorum yine cok kiprasiyor kafasını sağa sola döndürüyor karnini duyuruyorum ama yok sabaha kadar hareket halin de maalesef sabahları ayakta sallayarak uyuyor besigine alistiramadim dogumdan sonra eve gelemedik o yüzden beşikte yatmıyor ayağa da alıştı bıraktım mi sabahları ayağımdan uyanır araştırmalar yapıyorum ama sonuç a pek varamadım uykusunu nasil duzenleyecegim gece neden bu kadar kıpraşıyor