Merhaba. 22 aylik kizim var. Tam 1 haftadir bez baglamiyorum. İlk gunler haliyle epey kaza oldu ama 4 gundur soyluyor cisini ve kakasini. Gece bez baglamayi da ayni anda biraktim. Gunduzleri halloldu ama geceleri tam oturtamadik. Kuru kalktigi geceler de oluyor, yatagi islattigi da, yari yariya gibi simdiye kadar. Ben saat kurup 2 kez kontrol ediyorum. Yatagini islattiysa uyandirip, ustunu basini degistiriyorum, tekrar uyuyor. Sorum su: Gece isediginde fark etmiyor sanirim ki hic uyanmiyor. Bu durumda nasil ilerlemem gerekiyor acaba? Bez ya da alistirma kulodu baglamali miyim( ki bu kadar bezsiz gunden sonra tekrar bunu yapasim hic yok) yoksa gece uyandirip, tuvalete mi goturmeliyim? Yoksa hicbir sey yapmasam da, kendi kendine duzene girer mi bir sure sonra? Bu asamayi basariyla tamamlamis annelerin tecrubelerini merak ediyorum.