Ftmsrt kesinlikle kullanmayın ben kızımın karin şişkinliği için acile gittim Lavma yaptilar sonra doktoruma söyledim bir daha Lavma yaptırmayın bebek 10 gün bile Kakasini yapmasa sorun değil tabi anne sutu alan bebek sadece. Lavma ve fitil bağırsak tembelliği yapar. Diyecem o ki ılık zeytinyağı ile saat yönünde hafif bastırmadan (bastirilirsa bağırsak düğümlemesi gibi sorunlar olusabilir) masaj yap internette bebek masajları var onlara bakabilirsin çok iyi geliyor. Gaz damlası da kullanabilirsin