Merhaba hanımlar. Oglum 29 aylik bir hafta oldu tuvalet egitimine yeltendim. Tuvaletini yaptığın farkinda yaparken gösteriyor ama oncesinde tuvaletim geldi diyip söylemiyor. Ben götürürsem yarim yamalak yapıyor. Tuvalette suyla orayla burayla oynamaktan tuvaletni yapmiyo çıkarıyorum pijamasina bırakıyo. Bezde baglatmak istemiyor soylemiyorda . Valla yıldım ya . Cocugu boyle sıkıntı yaşayan varmi nasil bir yol izlediniz nolur bilen varsa bi akıl versin bir hafta ugrasin uzerine geri beze dönmekte istemiyorum