Oziezo şuan ayda 500 gr almış ort hiç almamış olsa sıkıntı siz sağlıklı beslenin uykusuna dikkat edin düzenli uyusun uyumak büyütür bebeği ve beslerken ayrı bir odada olun göz TEMA’sı kurun en son hangi memeyi verdiysen ondan tekrar emzir ki son sütünü alsın bak bu kadar ay emmiş çok çok mamaya başlarsın artık takviye maşAllah 4 ayı devirmişsiniz canı yerinde olsun sağlıklı ise tepkileri ayıyla uyumlu ise sıkıntı olmaz ama kafanıza takılıyor ise detaylı tahlilleri yaptırmasını isteyin drdan yada bir araştırma hastanesine gidin