Medusafer Eise ben fisher price kullandım çok memnundum baya bir oyalıyordu simdi kizim büyüdü piyanosuyla oynuyor biraz pahali ama benim en uzun süre kullandığım oyuncak oldu
Asli123 Eise tinyy love aldım hiiiiç oynamadı. Sakladım bende 2. Olursa diye. Çok da pahalı almayın bence ben heves edip aldım boş bosuna
SevdAyaz Arkadaşım hediye almıştı trendyol dan 1 buçuk aylıkken koymaya başladım 2 ay 9 günlüğüz hala onda oynuyo hatta gülüyo baya 💙 yarım saat 45 dakika oyalanıyo bazen çok memnunum çok dua ettim alan arkadaşıma😂😂