Mommyishome Nasıl geçti 2. Dozlar? İlkinde ateş ve yoğun huzursuzluk yapmıştı bizde. Bu sefer sabah olduk hemüz ateş yok ama bi huzursuzluk var. Ateş olmadan calpol de vermiyorum. Ama yanlış mı yapıyorum bilemedim. Çok huysuz çünkü…
Mommyishome Ateşimiz 38.2 den aşağı düşmüyor :( calpol verdik iki kere duş aldırdık, tek kat giydirdim ama yok düşmüyor :(