Fatma66 Merhabalar Hanımlar 40 günlük prenses annesiyim. Gece uykusunda 4 saat falan uyanmadığı oluyor araştırıyorum bazıları 2 saatte uyandırıp emzirmek gerekiyor derken bazıları ise acıktıpında kendi ağlar uyanır diyorlar ne yapmam gerekiyor siz nasıl yapıyorsunuz.?
Tasbebek_ Fatma66 gece uykularını bölme canım artık sarılık riski çok az hem acıkırsa kendi uyana bilir emmek için uyandırdığın da öyle alışıp büyüyünce zor olur
Fulyaalinmina Fatma66 ben hiç uyandırmadim doktorum 1 aydan sonra uyandırma dedi şuan uyku düzenimiz var gece kesintisiz 9 saat uyuyor eğer kilo alımı iyiyse bırakın kendi acıkınca uyansın
eymeninannesi3 Fatma66 1.5 aylığa kadar saat başı kaldırdım ben sariligimiz vardı ama kaldırmana gerek yok acıkınca kalkar kendisi
Fatma66 Tasbebek_ değil mi bende öyle düşünüyorum uykusunu bölerek gece terörü tetiklenmiş oluyormuş sanırım
Annekizz eymeninannesi3 Bende 25 gün boyunca yaptım bunu sarılıktan dolayı saat başı emzirdim 46 günlüğüz hala saat başı emiyor alışkanlık yaptı 🤦♀️
duru2603 4 saattn uzun uyursa ben uyandırıyorum 3 aylık. Gece sütü gündüz sütünden daha cok faydali büyüme ve kilo aldirma açisindan. Mahrum kalmasini istemem. Zaten kendi uyanıyor 4-4,5 saate. Geri uyudugu sürece sıkıntı yok benim icin😅
Fatma66 duru2603 benimkide 4 saatten sjnra uyanıyor ama sanki acıkıyormuş gibi hissediyor vicdan yapıyorum 😅😅
Fatma66 Annekizz gündüz bizimkide öyle acaba diyorum gündüz çok emdiği için mi gece uzun bekleyebiliyor
kaymakliekmekkadayifi Annekizz ben sadece 4 gun yaptim bunu saat basi emzirdim sariliktan dolayı 4 gunun sonunda gecti dedi doktorumuz takibe gerek yok dedi ama yine sikca emzir bu kadar olmasa da dedi. Ama bizim kiz kendi kendine 1 saat arayla kalkip emiyor hatta oyle ki mesela 12 de kalkiyo emiyo 12 bcuk e gaz cikar yatir derken saat 1 oluyo ben tam yatiyorum aradan 15 dk bilemedim yarm saat geciyo yine uyaniyo emmek icin saka gibi😀
Tasbebek_ Fatma66 aynen sonra çocuk gece aralıksız uykuyu kayıp ediyor artık büyümüş maşallah bırak gece deliksiz uyuya bildiği kadar uyusun
DDilekkk Bures1 2 aylıktan sonra kendisinin uyanmasını mı beklemeliyiz acaba bebeğim 2 aylık olacakta
Fulyaalinmina Alyatrd şuan 4 buçuk aylık ben başından beri bu sekildeydik 40 günden sonra da 9 saat uyumaya başladı